MIT, Oddelek umetnosti, kulture in tehnologije (ACT) v Bostonu napoveduje 10. decembra 2012 predavanje Tadeja Pogačarja z naslovom “Kepes – Parazit”. V predavanju bo predstavil potek aktualne umetniške transdisciplinarne raziskave in dve desetletji uspešnega delovanje virtualne institucije P.A.R.A.S.I.T.E. Muzeja sodobne umetnosti. Tadej Pogačar je kot letošnji dobitnik štipendije in nagrade György Kepes gostujoči raziskovalec na Massachusetts Institute of Technology (MIT), na Oddelku umetnost, kultura in tehnologija (ACT) v Bostonu. Njegov aktualni raziskovalni projekt se ukvarja z rekonstrukcijo projekta György Kepes, ustanovitelja in direktorja oddelka Center for Advance Visual Studies (CAVS), ki ga je pripravil leta 1969 kot predstavitev ZDA na 10. São Paulo bienalu, a zaradi političnih razlogov nikoli ni bil izveden.
Pred dobrima dvema tednoma so v galeriji Luisa Strina v São Paulu v Braziliji zaprli razstavo z naslovom “Parque Industrial2. Razstava izpostavlja, kako se sodobni umetniki lotevajo teme dela in delovnih odnosov, odnosov med produkcijo in potrošnjo in samim “potrošnim statusom” umetnosti.
Pri pripravi projekta se je kustosinja poslužila elementov brechtovske odrske strategije, kot so “potujevanja”, “nenaravnosti” in repeticije. Razstava je bila zasnovana kot gledališka igra v petih dejanjih. Vsaka enota, ki je nosila drugačen naslov, je delovala kot avtonomna razstava in se dotikala tem popredmetenja, produkcije, odtujitve, potrošnje in edukacije.
Na razstavi je sodelovalo več kot dvajset umetnikov mdr. Cildo Meireles, Yael Bartana, Allan McCollum, Antoni Muntadas, Pedro Reyes, Mladen Stilinović, Liam Gillick.
Tadej Pogačar je na razstavi sodeloval z brazilsko nevladno organizacijo Davida iz Rio de Janeira in pripravil novo verzijo projekta “CODE:RED Brasil, Daspu”. Ta projekt je doživel premiero na 27. Bienalu v Sao Paulu leta 2006 in obravnava vzporedne modele ekonomije in samoorganiziranje urbanih manjšin. Daspu je alternativna modna blagovna znamka, ki je nastala kot “predelava” prestižne brazilske modne znamke Daslu. V kratkem času je doživela izjemno popularnost v Braziliji in v tujini. Po izjavi kustosinje razstave Juliete Gonzales je postavitev “CODE:RED Brasil, Daspu” predstavljal enega od vrhuncev razstave.