Skip to main content
Novice

Galerija P74 na umetnostnem sejmu ARCOmadrid 2025

By 25 februarja, 2025No Comments

Josef Dabernig, Serie A.B.,F., 1987, jeklo, lak, instalacija Secesija, Dunaj

Tadej Pogačar, School’s Out, 2005, 47cm x 72cm, kolaž

Tadej Pogačar, The New Spring Collection, 1979

5. – 9. 3. 2025

______

Z velikim veseljem napovedujemo sodelovanje na prestižnem mednarodnem sejmu sodobne vizualne umetnosti ARCOmadrid 2025. Letos predstavljamo dela vrhunskih mednarodno uveljavljenih umetnikov  Josefa Daberniga in Tadeja Pogačarja, ki bodo na ogled na stojnici 7A12 v hali 7.

Na sejmu, ki bo na ogled med 5. in 9. marcem 2025 se predstavlja 214 galerij iz 36 držav, od tega 179 v glavnem programu.

Galerija P74 je edina slovenska galerija, ki sodeluje na sejmu ARCOmadrid že od leta 2014. Sejem ARCOmadrid sodi med največje in najpomembnejše evropske sejme sodobne umetnosti, predstavlja mesto srečevanja in izmenjave med Evropo in Južno Ameriko.

______

Josef Dabernig (1956) je vizualni umetnik in filmar. Sprva po izobrazbi kipar je leta 1981 diplomiral iz kiparstva na Akademiji za likovno umetnost na Dunaju, kasneje pa je svojo umetniško prakso razširil na druge medije: film, fotografijo, besedila in vprašanja arhitekturnega prikaza. Josef Dabernig je znan po svojem raziskovanju družbenih sistemov, vzhodnoevropske arhitekture, konceptualni strogosti in humorju. Za njegovo konceptualno umetniško produkcijo je značilno kontekstualno razmišljanje in strukturno združevanje jezikovnih (ali matematičnih) znakov z vizualnimi znaki. Filme snema od leta 1994. Živi in ​​dela na Dunaju, Avstrija.

Tadej Pogačar (1960) je leta 1993 ustanovil P.A.R.A.S.I.T.E. Muzej sodobne umetnosti, virtualno organizacijo. Kot vzporedna institucija služi kot kritični model za analizo sistemov in institucij v njih. S snovanjem fiktivnih sistemov in vzpostavljanjem fiktivnih institucij Pogačar raziskuje in osvetljuje skrite, zakrite ali prezrte družbene pojave, skupine, prakse in odnose. Del njegove umetniške prakse vključuje vdor v realne institucije in delo znotraj njih. Druga polovica sedemdesetih let je bila ključna za umetniško prakso Tadeja Pogačarja. Eksperimentalna glasba je imela v tem času ključno vlogo. Poleg tega se ukvarja s fotografijo, efemernimi in performativnimi akcijami v javnem prostoru. Prva serija fotografij iz sredine sedemdesetih let je nastala kot sistematično beleženje in dokumentiranje okolja. Drugi del produkcije so spontane performativne akcije, neodadaistične akcije, ki vključujejo naključno najdene predmete in smeti. Pogačar jih je poimenoval akcije brez dogodka. Živi in ​​dela v Ljubljani, Slovenija.

______

>za vsa vprašanja/informacije kontaktirajte: p74info@zavod-parasite.si
>kontakt na sejmu: Uroš (+38640370199)
>več informacij o sejmu: www.ifema.es/en/arco