Vljudno vabljeni na odprtje razstave Tadeja Pogačarja in Dejana Habichta v razstavišče Ə /UH/-BOOKS, 103 Borough Road, London SE10AA , v torek, 25. 4. 2017 med 17.00 in 21.00 uro.
Razstava HUH, PRE-BREXIT SHOW prinaša dialog dveh uveljavljenih umetnikov iste generacije, Tadeja Pogačarja in Dejana Habichta. Postavitev predstavlja aktualne projekte-v-nastajanju, ki jih pripravljata v medijih fotografije, časopisa umetnika in knjige umetnika. Nova dela zaznamujejo potujitveni efekti formalnega branja, užitek v jezikovni igri, številne reference in modeli popularne kulture, do čistega izraza svetovnega nazora.
Kljub temu dela ostajajo konkretna, realistična, beležijo vsakdanje prizore, spregledane objekte in detajle, nepomembne fragmente. Prežema jih specifična atmosfera nedogodka. Postavitev v razstavišču Ə /UH/-BOOKS v splošnem sledi intervenistični logiki in kritični drži, ki jo zaznamuje subtilna dekonstrukcija horizonta vsakdana. Ta izziva sisteme, ki vzpostavljajo in vzdržujejo mesto centra, dominacije in moči.
—
Tadej Pogačar (1960) je umetnik, kustos in predavatelj, rojen v Ljubljani. Po študiju umetnostne zgodovine in etnologije je zaključil študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani. Pogačar je ustanovitelj P.A.R.A.S.I.T.E. muzeja sodobne umetnosti, virtualne institucije ustanovljene leta 1993 in ustanovni direktor Zavoda P.A.R.A.S.I.T.E. Pogačar je mednarodno uveljavljen umetnik. V zadnjih letih je razstavljal v Muzeju sodobne umetnosti, Zagreb (2015), Moderni galeriji, Ljubljana (pregledna razstava), v Muzeju moderne in sodobne umetnosti, Casa Cavazzini, Udine, galeriji Espavisor, Valencia (z Mladenom Stilinovićem (2014), galeriji PM, Zagreb (2013), galeriji GfZK Leipzig (2012), galeriji Gagosian v New Yorku, Parizu in Los Angelesu, v ZKM v Karlsruhe (2011/2012), v
San Francisco Art Institute (2007), v muzeju Stedelijk v Amsterdamu (2004) in muzeju Arte Carillo Gil in Mexico City. Sodeloval je na bienalih sodobne umetnosti v Benetkah, São Paulu, Istanbulu, Pragi, Tirani, na Tenerifih ter na Manifesti 1 v Roterdamu.
Izdal je več knjig umetnika mdr.: CODE:RED (Onestar Press, Paris, 2004), Twenty Palm Trees of Santa Cruz de Tenerife (2009), Twenty-Eight Cakes (2009), P.A.R.A.S.I.T.E. Public Sculpture (2010), Various (Small) Pieces of Trash (2010), Tito times Thirty (naked) (2010), OHO Reunion (4 performances and some razor blades), and Eight Tanks (and some blank pages) of Brasil (prihajajoča).
Dejan Habicht (1960) je fotograf, konceptualni umetnik in pisec. Študiral je filozofijo in etnologijona Filozofski fakulteti v Ljubljani (1978–1984) in diplomiral iz etnologije (1984). Med leti 1987 in 2000 je deloval kot svobodni fotograf, od leta 2002 pa je zaposlen kot fotograf v Moderni galeriji v Ljubljani. Habicht je v zadnjih letih razstavljal v galeriji Gagosian, Beverly Hills, Los Angeles (2016), v Galeriji P74 (2015), Muzeju sodobne umetnostio Metelkova, Ljubljana, v Cabinet Du Livre D’Artiste, Universite Rennes, v galeriji Gagosian v Parizu (vse 2015), v Muzeju Brandhorst, Muenchen, v galeriji Gagosian v New York, v Collegium Artisticum, Sarajevo, BIH (vse 2013), v galeriji Trieste Contemporanea, Trst, v Moderni galeriji, Ljubljana, v Mednarodnem grafičnem likonem centru, Ljubljana (vse 2012). Njegova besedila in fotografije so bile objavljene v revijah Ambient Jana, Ars vivendi, Fotografija, Hiše, Oris (Zagreb), Revolver (Frankfurt am Main) in Tribuna. Izdal je več knjig umetnika mdr. 12 Dolgočasnih pesmi, One Gasoline Station, Please, American Bar, 90 lesorezov, Final Bus Stops, Dekonstrukcija moderne in Twentysix Stages of Erection.
—
Razstava je nastala v sodelovanju z Galerijo P74 in je sofinancirana s sredstvi Ministrstva za kulturo Republike Slovenije in Mestne občine Ljubljana.